W tej sali uczymy się o numerologii czym jest i do czego służy...
Ławki są ustawione w trzech rzędach i są trzyosobowe. Na każdej ławce znajduję się taka o to kartka : . Na ścianach są wymalowane różne numerki i literki.
Offline
*weszła do klasy i na stole. Machnela rozdzka o na tablicy pojawil sie temat lekcji *
Numerologia
Offline
Uczeń kl.II (czerwony)
*Wszedl do klasy* Dziendobry*usmiechnal sie do Iskierki* A moze bede musial zniknac z polowy lekcji*powiedzial. Usiadl na wolnym miejscu*
Offline
Witaj *powiedziała z uśmiechem na twarzy* Nic nie szkodzi i dobrze ze uprzedziłeś *uśmiechnęła się delikatnie*-
Offline
Uczeń kl.II (czerwony)
*odwzajemnil usmiech i zapisal temat. Rozejrzal sie po pustej sali*
Offline
*spojrzala sie na swoja liste z uczniami *Najwyrazniej tylko ty i Inez chodzicie na numerologie no nic poczekam jeszcze chwile moze Inez sie zjawi *powiedziala spokojnie*
Offline
Uczeń kl.II (czerwony)
Ach tak?*nie wiedzial o tym. Pokiwal glowa. Oparl sie na rece. *
Offline
Tak *uśmiechnęła się i zerknęła na zegarek no nic wiec zaczynamy* Miałeś kiedyś do czynienia z numerologia czy po prostu nie wiesz o niej nic ?*spytala *
Offline
Uczeń kl.II (czerwony)
Nie wiem nic*powiedzial szczerze i sie usmeichnal lekko*
Offline
Praktykant (złoty)
*Wbiegła zdyszana do klasy.* Przepraszam... ale coś mnie zatrzymało. *Powiedziała i szybko usiadła w ławce.* I cześć. *Uśmiechneła się.*
Offline
Uczeń kl.II (czerwony)
Czesc*usmiechnal sie do Inez*
Offline
Numerologia to przepowadanie przyszłości za pomocą liczb, imion, dat. Jest to dawna wersja wróżbiarstwa. Numerologia opiera się na kilku podstawach. Jedną z nich jest przekonanie, że imię zawiera wskazówki oraz omówienie charakteru i przeznaczenia osoby, która dane imię nosi. Druga podstawa mówi, że dawno temu Pitagoras rzekł, że każda z cyfr 1 – 9 ma swoją magiczną właściwość. Dzięki tym zasadom ludzie przez wiele wieków stworzyli mnóstwo systemów związanych z cyframi i imionami. Najbardziej znane to: Liczba Celu Życia Liczba Wewnętrzna Liczba Ekspresji Zewnętrznej *powiedziała z uśmiechem i zerknęła na Inez*Nie szkodzi *posłała jej lekki uśmiech* Na dzisiejszej lekcji nauczymy się obliczac Liczbe Celu Zycia *powiedziala i zerknela na Inez*Inez wiesz jak to obliczyc ? *spytala z uśmiechem*
Offline
Praktykant (złoty)
*Wyjeła pergamin i zapisała coś na nim.* Yy... Nie bardzo... 8Pokręciła głową.* [z/w]
Ostatnio edytowany przez Inez Herid (2011-04-25 16:20:15)
Offline
*uśmiechnęła się *Nie szkodzi zapytałam dla pewności *powiedziała *Wiec zerknijcie na swoje ławki iż na waszych ławkach jest kartka jaka liczba odpowiada jakiej literce *powiedziała i wzięła do reki swoja kartkę * Pierw musicie napisac swoje imie lub imiona o ile ktos ma dwa a potem nazwisko i do kazdej litery dopisac odpowiednia liczbe a potem podliczyc to razem *zerknela na nich* Pierw zrobcie to a potem powiem co dalej
Offline
Uczeń kl.II (czerwony)
*spojrzal na kartke i potem na Isk. Napisal swoje imie i nazwisko i zaczol sprawdzac jakiej liczby odpowiadaja* i co teraz?*spytal* [sorki ze mnie nie bylo]
Offline
Praktykant (złoty)
Matematyka... *Mruknęła niezadowolona, ale zapisała swoje imie i zaczęła pisać liczby .*
Offline
A podliczyłeś wszystko i masz wynik *spytała się chłopaka a potem zerknela na Inez i sie zasmiala*
Offline
Praktykant (złoty)
osiem... dodać pięć... trzynaście.. nie... tak... Mmm... *Po chwili wreszcie jej wyszło.* 52!
Offline
Uczeń kl.II (czerwony)
Aha no nie*powiedzial i zaczal podliczac* Wyszlo mi 51*powiedzial gdy skonczyl. Spojrzal na Inez i usmiechnal sie* O 1 roznica
Ostatnio edytowany przez Seth Tofield (2011-04-25 16:32:34)
Offline
Praktykant (złoty)
Jestem fajniejsza o 1. *Parsknęła śmiechem.*
Offline