Praktykant (czerwony)
*zapisala sobie co mowi Inez. Przypomniala sobie poczatek nauki animagi. Usmiechnela sie i spojrzala na Inez*
Offline
Praktykant (czerwony)
Transfiguracja jest to zamiana jednej z cech przedmiotu w inną . Przy użyciu większej siły magicznej przez czarodzieja możliwa jest zamiana 2 cech.*powiedziala i usmiechnela sie*
Offline
Uczeń kl.II (złoty)
jedna z odległych dziedzin transmutacji, mimo to, jest prostsza niż zwykła transmutacja * Uśmiechnięta się *
Offline
Praktykant (złoty)
Tak. *Kiwnęła głową.* Syd masz 5 punktów razem z tym poprzednim pytaniem. *Powiedziała.* Dzisiaj poznamy transmutacje martwą. Nicole, jak ładnie o niej powiesz złoci też 5 punktów dostaną. *Uśmiechnęła się.*
Ostatnio edytowany przez Inez Herid (2011-04-15 16:11:56)
Offline
Uczeń kl.II (złoty)
To zmiana czegoś nieżyjącego w coś martwe np. długopis w pióro
Ostatnio edytowany przez Nicole Anderson (2011-04-15 16:14:58)
Offline
Praktykant (czerwony)
*pokiwala glowa i sie usmiechnela. Spojrzala na Nicol*
Offline
Praktykant (złoty)
*Weszła zdyszana*Przepraszam za spóźnienie*powiedziała i zajęła miejsce w ławce*A tak na marginesie dzień dobry
Ostatnio edytowany przez Khaterine Davies (2011-04-15 16:17:02)
Offline
Praktykant (złoty)
Mhm. *Pokiwała głową.* 5 punktów dla złotych. Jest to jeden z odłamów transmutacji, który polega na przemianie obiektów nieorganicznych, nieożywionych w ten sam rodzaj produktów. Zapisujemy to w en sposób: *Machneła różdżką i na tablicy pojawił się zapis.*
Transmutant nieożywiony => Nieożywiony wynik transmutacji
Cześć. *Uśmiechnęła sie do Khat.*
Offline
Uczeń kl.II (złoty)
Cześć, Kath * Uśmiechnęłam się od dziewczyny, zapisałam na odwrocie pergaminu to co napisała Inez *
Ostatnio edytowany przez Nicole Anderson (2011-04-15 16:19:11)
Offline
Praktykant (złoty)
Hej*Zaczęła zapisywać*
Offline
Praktykant (czerwony)
Czesc*usmeichnela sie do Khate. Zapisala sobie co Inez zapisala.*
Offline
Praktykant (złoty)
Jednym z łatwiejszych przykładów jest zamiana igły w zapałkę. *Powiedziała.* I tym się zajmiemy. *Machnęła różdżką i przed każdą z dziewczyn na ławce pojawiło się po dziesięć igieł.*
Offline
Praktykant (czerwony)
*spojrzal an igle. Wziela jedna do reki i polozyla palec na jeden koniec. BYl to ten ostry koniec jak poznala. Polozyla igle spowrotem i wyciagnela rozdzke* I co teraz?
Ostatnio edytowany przez Sydney Austien (2011-04-15 16:24:09)
Offline
Uczeń kl.II (złoty)
* Złapałam różdżkę, uśmiechając się, zaczęłam obracać igłę *
Ostatnio edytowany przez Nicole Anderson (2011-04-15 16:24:48)
Offline
Praktykant (złoty)
*Pod wcześniejszym zapisem na tablicy pojawił sie następny*
igła => zapałka
*Aby zamienić igłę w zapałkę nalezy korzystać z zaklęcia "Pinnenpa" *Powiedziała.* więc różdżki w dłoń. *Wyszczerzyła się.*
Ostatnio edytowany przez Inez Herid (2011-04-15 16:25:50)
Offline
Praktykant (złoty)
*Wyciągnęła różdżkę*
Offline
Praktykant (czerwony)
*spojrzala jeszcze raz na igle i zamknela oczy. Skoncetrowala sie na tym w co ma sie zamien, w zapalke. Otworzyla oczy i machnela rozdzka celujac w jedna z igiel.*Pinnenpa* Ta sie zamienila w zapalke ale sie niestety pali.*Ups*rozejrzala sie szybko i zaczela dmuchac by zgasic plomyk. Po ktoryms razie sie udalo. Usmeichnela sie nie winnie widzac plame na lawce*
Ostatnio edytowany przez Sydney Austien (2011-04-15 16:27:22)
Offline
Uczeń kl.II (złoty)
* Złapałam różdżkę i szepnęłam "Pinnenpa" niestety zamiast zapałki miałam "igopałkę" czyli główkę od zapałki z resztką igły. Zaśmiałam się.*
Offline
Praktykant (złoty)
Weźcie pierwszą igłę i skupcie się, wyobraźcie sobie, że to wcale nie jest igła, tylko zapałka. *Powiedziała i zademonstrowała.* Pinnenpa! *Jej igła przemieniła się w prostą zapałkę.* Osoba, która przemieni przynajmniej pięć igieł otrzyma 10 punktów. *Powiedziała z usmiechem.*
Ostatnio edytowany przez Inez Herid (2011-04-15 16:41:57)
Offline